Pe bloguri, fiţi gata, start!

Marți 28 Februarie

Marțea nu este o zi obișnuită de spectacole la Masca, dar în această Marți a fost ZIUA BLOGGERILOR LA MASCA! Aşa că ne-am invitat prietenii la COMEDIA ERORILOR . Prima parte a întâlnirii a fost cu temă dată 🙂 dată de Shakespeare 🙂 A doua parte a avut loc în Ceainăria Teatrului Masca.

17 comentarii la “Pe bloguri, fiţi gata, start!

  1. […] de la evenimentul de ieri găsiţi pe Fotojurnal Masca. Share this:FacebookTwitterEmailPrintStumbleUponLike this:LikeBe the first to like this […]

  2. c spune:

    Cred că, în ultima fotografie, Valentin a greșit Alina!

  3. […] de aseara a fost pentru Ziua Bloggerilor (fotojurnal), pentru ca Teastrul Masca este singurul teatru activ in online cu blog, twitter, […]

  4. […] de la acest eveniment puteți găsi pe blogul teatrului. Dacă o fotografie face cât 1000 de cuvinte, ceea ce am văzut aseară face cât 10 […]

  5. […] 2.0, ieri am fost la teatru din nou, după un an de la primul eveniment dedicat bloggerilor. La Teatrul Masca. Un spectacol special pentru bloggeri, un regal cu un clasic: Comedia […]

  6. […] fost aseară unul dintre martorii bloggeri la cea mai actuală parabolă teatrală a condiției umane – Comedia erorilor, primul […]

  7. […] Pentru a nu mă rătăci în detalii, o să încep cu începutul şi o să zic că am ajuns aproape la fix, dacă mai întârziam puţin pierdeam şi piesa de teatru. […]

  8. […] Foto 1, Foto 2] Posted in Evenimente, Pasiuni | Tagged comedia erorilor, masca, piesa de teatru, recomand, […]

  9. […] efecte secundare. Aseară am fost la primul eveniment offline organizat de online, mai precis ”Ziua Bloggerilor la Masca” (un eveniment organizat de cei de la Teatrul Masca). O piesă mai potrivită pentru bloggeri […]

  10. […] mulțumesc actorilor și tuturor celor ce au contribuit la atmosfera călduroasă din seara de 28 februarie. Merci și pentru ceilalți bloggeri, al căror eveniment va rămâne mult timp de acum înainte ca […]

  11. […] Pe bloguri, fiţi gata, start! « Foto Jurnal Masca […]

  12. […] ca n-am putut ajunge la Ziua Bloggerilor la Teatrul Masca (si atat de rau imi pare!!), imi cer scuze aici Ancai Florea. Iarta-ma, […]

  13. […] foto: Fotojurnal Masca Filed under Cultural&Social Click here to cancel […]

  14. […] foto:  Fotojurnal Masca Share this:EmailLike this:LikeBe the first to like this […]

  15. […] Ziua bloggerilor la Teatrul Masca a reprezentat o seară deosebită, care s-a încheiat cu un ceai și o bere alături de actorii ce au jucat în piesă, care sincer nu știu de unde mai aveau energia să stea în picioare! […]

  16. […] în social media de pe la noi, e ”de-al nostru”. Când Anca Florea mi-a spus despre ideea cu Ziua Bloggerilor, mi s-a lățit fața într-un zâmbet. Căci a auzi că o instituție culturală vrea să declare, […]

  17. […] fost aseară unul dintre martorii bloggeri la cea mai actuală parabolă teatrală a condiției umane – Comedia erorilor, primul Shakespeare […]

Lasă un răspuns

