Măști europene la…Masca – Ziua 1

Vineri 9 noiembrie

După ce cu o seară înainte ne-am primit oaspeții și am făcut cunoștință cu noi, ieri ne-am văzut, după câteva luni de pregătiri, ajunși și în prima zi a ediției de anul acesta a Festivalului MĂȘTI EUROPENE LA…MASCA

Pentru a ne putea folosi la maxim de întâlnirea din cadrul festivalului cu membrii trupei Theatre de l’Ange Fou am organizat, ca la fiecare ediție, un workshop desfășurat în două sesiuni. Ieri a avut loc prima întâlnire, condusă de Steve Wasson și Corinne Soum.

În partea a doua a zilei am avut o altfel de întâlnire, de data aceasta în jurul unei mese. Și pentru că teatrul este același, indiferent dacă ești în Marea Britanie sau în România, am stat la vorbe despre teatru cu oaspeții noștri, cu criticii Alice Georgescu și Marina Roman, cu Aura Corbeanu de la UNITER.

Prima zi a Festivalului s-a încheiat cu o reprezentație din ȚARA UNDE ÎNGERII VIN DEGEABA, cea mai recentă premieră a noastră, un spectacol tulburător despre reacția în fața sacrului și, în același timp, o demonstrație en fanfare a capacității trupei noastre de a susține teatru non-verbal!

Lasă un răspuns

