Ziua bloggerilor la Masca în fotografii

Miercuri 13 februarie

Iată că am ajuns și la a treia întâlnire în forma pe care noi am numit-o ZIUA BLOGGERILOR LA MASCA. Dacă la primele două ediții motivul întâlnirii au fost spectacolele SLUGĂ LA DOI STĂPÂNI și COMEDIA ERORILOR, aseară prietenii noștri au avut privilegiul să fie primii care văd, în forma finală, spectacolul MILITARUL FANFARON. Așa că ne-am urat bun venit, ne-am cunoscut sau „re-cunoscut” , ne-am redescoperit la o cafea și un ceai, după care ne-am bucurat, bineînțeles, de spectacol. După aplauzele de final, berea a fost din partea casei – în ciuda anotimpului 🙂 și am vorbit despre media, despre online și altele ce ne-au trecut prin cap, așa cum fac prietenii când se întâlnesc! Mai multe fotografii de la evenientul de ieri, găsiţi aici. 

Un comentariu la “Ziua bloggerilor la Masca în fotografii

  1. […] cum suntem, prin urmare ne invită în fiecare an să le fim alături la o avan-avan-premieră. Ziua bloggerilor la Masca este, de fapt, o seară minunată în care ne aşezăm cuminţi în sală, reflectoarele pleacă de […]

Lasă un răspuns

