Draga mea Veronicuţă

Miercuri, 20 Martie

FESTIVALUL DE LIVING STATUES MASCA ediția a -III-a va avea loc în perioada  21 – 24 iunie, în Herăstrău.  Repetițiile pentru spectacolele de living statues sunt în lucru.

Nici un spectacol nu se poate face fără inginerii de  sunet și lumini. Mihai Pavel urmărește repetițiile din cabina de sunet.

DESTIN, spectacolul ce-i are în prim plan pe Eminescu și Veronica Micle  este filmat pentru a fi transmis compozitorului. La ora la care priviți fotografiile, muzica e pe cale a se naste.

Valentin Mihalache și Iulia Dumitru pun în scenă frumoasa poveste de iubire dintre Eminescu și Veronica Micle.

Draga mea Veronicuţă,
Sunt cinci ceasuri de dimineaţă şi eu, luându-mă cu lucrul, n-am putut închide ochii încă. Acum, după ce-am sfârşit câte aveam de făcut, îmi închei ziua gândind la tine, pasărea mea cea sprintenă, cea voioasă şi tristă totodată şi aş vrea să pun mâna pe tine, să te sărut pe aripă… pe locul unde va fi fost odată două aripi, pe umărul tău cel alb şi rotund şi frumos.

Mihai Eminescu

Lasă un răspuns

