Multe fotografii de la TÂRGUL DE JUCĂRII :)

Duminică 9 iunie

Sunt paisprezece ani de când v-am propus acest eveniment. Paisprezece ani în care am învățat și am observat multe. Am observat că pe măsură ce copilăria se digitalizează, pe măsură ce iPadul, iPhonul și alte i-uri 🙂 oferă tot felul de jocuri, imaginația se lasă mai lesne prinsă în acestea decât între figurine, maimuțoi, masinute si soldatei. Și, cu toate acestea, copilăria rezistă! Deocamdată rezistă. Și poate la asta ajută și părinții care acum pasiprezece ani își puneau zestrea pe tarabă la prima ediție a TÂRGULUI DE JUCĂRII.

Aici gasiti mai multe fotografii de la targ.

Ceea ce este minunat, fie vorba între noi, este că în ciuda vremurilor care s-au reflectat concret și precis în cifra de afaceri de  anul acesta, am reușit să ținem steagul sus 🙂

Herăstrău nu a fost singurul parc în care am fost ieri. Pe seară, Parcul Al. Ioan Cuza a fost un pic mai plin de statui 🙂

Lasă un răspuns

